5 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
-
“The thing… is kinda complicated”: What and how do you assess in CLIL?
“Every teacher is a language teacher” has almost become a mantra in educational systems throughout the world. However, what does it mean in practice? If ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – helmikuu 2021
-
A bridge too far? Dynamic Assessment and a dialectical view of the gap between language assessment and learning
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – marraskuu 2023
-
DigiTala research project: Automatic speech recognition in assessing L2 speaking
In this article, we discuss the premise of assessing oral language skills with the help of automatic speech recognition. We present the main goals and working ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – kesäkuu 2020
-
Language assessment in different disciplines: uses of mediation in university English courses
The CEFR Companion Volume (CV) (2020) has reshaped our understanding of the foreign language student when it advocates the view of the learner as a 'social ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – toukokuu 2023
-
The Aasis research project: automatically assessing spoken interaction in L2 Finnish
This article presents aims and methods of the Aasis [Automatic assessment of spoken interaction in a second language] research project, which is funded by the ...
Sijainti:
Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehti
/
Kieli, koulutus ja yhteiskunta – joulukuu 2023